انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

امروز آبروی اسلام به چیست؟

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ


امروز، آبروی اسلام در گرو آن است که ایران اسلامی به کشوری آباد تبدیل شود، کار و ابتکار در آن همه‏‌گیر شود، زندگی مردم سروسامان یابد، فقر و محرومیت ریشه‏‌کن شود، تولید داخلی با نیازهای مردم متعادل گردد، کشور در صنعت و کشاورزی به خودکفایی برسد، دشمن از طریق احتیاجات زندگی مردم، راهی به اعمال فشار نداشته باشد و خلاصه دین در کنار معنویت، زندگی مادّی مردم را نیز سامان بخشد.



پی‌نوشت:

بیانات رهبر معظم انقلاب ، ۱۰ خرداد ۱۳۶۹

*متأسفانه افرادی سودجو با اینگونه بیانات رهبری شعارهای انتخاباتی خود را انتخاب کرده و از اعتماد مردم مظلوم ایران سوء استفاده نمودند و با رأی حداکثری وارد کاخ ریاست‌جمهوری شدند. (دولت به اصطلاح سازندگی که از مرداد۶۸ تا۷۶ بر آرزوهای تحقق پذیر مردم سواری می‌نمود)

نظرات  (۱)

باعرض سلام خدمت استاد گرامی.متاسفانه دولت مردان به دنبال منفعت طلبی خودشان هستن
حمایت مسئولین لازم هست منتها به نظر بنده این مردم هستند که میتوانند سرنوشت مملکت ان راتغییر بدهند .
وقتی یک جوان شوق  رفتن به دانشگاه را داره از طرفی بعد فارغ التحصیلی انتظار پشت نیز نشینی ومشاغل پردرآمد و کم زحمت داره وخانواده به این جوان آموز استقلال وخود کفایی ندادند اینکه چطور می تونه کارآفرینی کنه  چطور کشور ما استقلال پیدا کنه .  از طرفی حمایت  سایر اقشار جامعه هم نیازه تا به خودکفایی برسیم که متاسفانه کم رنگ هست .مردم می تونن خیلی چیزهارو تغییر بدن با اتحاد وهمدلی   عمل به بیانات رهبری .
موفق وموید باشید .
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضور و بیان نظرتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی