انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

تالیفات

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

 

عنوان: ولایت اسلامی

موضوع: کلام - فقه - علوم سیاسی

------------------------------------------------------------------


عنوان: آسوده سخن بگو

موضوع: ارتباطات - روانشناسی خانواده

------------------------------------------------------------------

عنوان: تاثیر واژه شناسی صدر اسلام در تفسیر قرآن کریم

موضوع: علوم قرآنی - ادبیات عرب

------------------------------------------------------------------

عنوان: خروج اضطراری

موضوع: فقه معاملات - بررسی شیوه‌های خروج از ربا

------------------------------------------------------------------

عنوان: مسائلی پیرامون نکاح

موضوع: فقه عبادات - احکام خانواده

------------------------------------------------------------------

عنوان: شیوه‌های موثر در تاثیر رسانه بر اخلاق

موضوع: ارتباطات - رسانه - اخلاق اجتماعی

------------------------------------------------------------------

عنوان: آنسوی سکه

موضوع: تاریخ معاصر - تاریخ پهلوی

------------------------------------------------------------------

عنوان: شخصیت‌های تاثیرگذار یهود صدر اسلام در نفوذ اسرائیلیات در تفاسیر قرآن

موضوع: علوم قرآنی - تاریخ صدر اسلام

------------------------------------------------------------------

عنوان: پشت صحنه‌های هدف گرفتن سوریه

موضوع: علوم سیاسی - روابط بین الملل - ترجمه از انگلیسی


نظرات شما تپش قلب وبلاگ هست، اگر دیدید یک وبلاگی ارزش زنده بودن داره نظر بدید

موفق باشید

زندگیتان پرنشاط

نظرات  (۱۱)

باعرض سلام و خداقوت,خیلی خوشحال شدم این پستتون دیدم...دوست دارم زودتر همشون رو بگیرم و بخونم,ولی قکر نکنم شهر ما این کتابا رو داشته باشه باید سفارش بدم بیارن,اینترنتی. میتونم تهیه کنم کتابا رو؟!!! امیدوارم بخش نظراتتون پربارتر بشه,حتما وبلاگ شما ارزش زنده موندن داره...گرچه. نظر ندادن بقیه چیزی از ارزش وبلاگ شما کم نمیکنه,من تعجب میکنم تو قسمت آمار بازدیدکنندگان رقم بالایی رو نوشته بود,میخوام بدونم بین این همه بازدیدکننده چندنفرم نیستن که نظری داشته باشن!!!؟؟؟ حداقل ی موافقم یا مخالفم که میتونین بنویسین!!! برخی وبلاگ ها هستن که ارزش محتوایی و خبریشون کمتر ولی. کامنتشون بیشتر,نمیدونم. واقعا!!! یاعلی
پاسخ:
سلام
متشکر از دعای خیرتون
اگر دقت کنید تاریخ اکثرشون 96 هست، اینها مجموعه یادداشتهایم بوده که هزینه‌ی چاپ نداشتم، تا اینکه یک نفر پیدا شد و موضوعات مورد نظر خودش رو سفارش داد و به تعداد مورد نیاز خودش (1000 عدد) چاپ کرد و سه عدد از هر کتاب به بنده داد و تمام...
عملاً خودمم هیچی از این کتابها ندارم
و متاسفانه مجبور بودم حق تألیف هم بفروشم (اجازه چاپ مجدد دست خودم نیست)...
به هرحال دعا کنید در مسیر حق ثابت قدم باشیم
زندگیتان پرنشاط
راستی. روز شکست خفت بار نیروی نظامی آمریکا در صحرای طبس. رو توسط لشکر مامور خدا(شن ها) تبریک میگم,وقتی که پشت خدا و ولی فقیهش باشی اونوقت همه جهان به امر الهی پشتتن و در خدمتن!!!! واقعا این اتفاق درس عبرت بزرگی هم برای آمریکا و هم ما بود...زتده باد اسلام و ایران
پاسخ:
باید به خداناباوران گفت: #التماس_تفکر
سلام استاد
احمدی هستم دانشجوی روانشناسی پزشکی [روانشناسی شخصیت و روانشناسی شناختی رو با شما داشتم]
معمولاً به وبلاگتون سر میزنم ولی اهل نظر دادن نیستم راستی استاد کتاب آسوده سخن بگوی شما رو دو تا دارم استاد اگر خواستید می تونم یکیش رو بهتون هدیه کنم :)
به قول خودتون زندگیتان پرنشاط

پاسخ:
سلام بزرگوار
خوشحالم که به وبلاگ انصاف‌طلب آمدید
امیدوارم لحظات خوبی را سپری کرده باشید
بابت هدیه‌تون هم متشکرم
زندگیتان پرنشاط
موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم
همچنین
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۴۴ زنده باد ایران
همه شما آخوندها رو یکجا آتیش میزنیم
#برندازیم
جاکشای مفت خور
پاسخ:
سلام
همینکه وقت گذاشتید و نظرتون رو نوشتید سپاسگزارم

خیلی حیف شد,خیلی دوست دارم کتاباتون بخونم,وقتی کتابای سطح پایین و بعضا بی فایده اینقدر در تیراژ بالا هم چاپ میشن واونوقت برای شما.... واقعا افسوس میخورم:-( یعنی هیچ مرجعی نیست که به افرادی که قلم خوبی دارند و دارند برای این نظام زحمت میکشن ولی توانایی چاپ آثارشون ندارن کمک کنه؟ !!! حوزه هم کاری نمیتونه بکنه؟ همه تهمت ها رو به جان بخری,توهینم بهت بکنن و. اونوقت از اون طرف هیچ حمایتی هم نشی,واقعا دردآور... ای کسانی که توهین میکنید به افراد حافظ نظام حقیقت نمی بینید؟ امیدوارم روزی که از این تفکراتتتون پشیمون میشید. برای جبران دیرنشده باشه.یاعلی
۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۱۷ سید حسین موسویان
سلام استاد 
احسنت به تلاشتون 
کاش بتونم کمکتون کنم
استاد دلم می‌خواد ترجمه رو شروع کنم اما نمیدونم چیکار کنم
راهنمایی می‌کنید؟
التماس دعا
پاسخ:
سلام آقا سید 
عاقبت‌تون بخیر
ممنون از ابراز لطفتون
برای راهنمایی هم بستگی به سطحتون داره
اگر با ابتدائیات ترجمه آشنا باشید در ادامه مسیر مشکلی نیست در خدمتم و الا اول باید مقدمات رو آموزش ببینید
که برای آموزش مقدمات با فرصت کمی که دارم در وُسعم نیست
شرمنده
زندگیتان پرنشاط
آقا دمت گرم ترکوندی

ما شا الله هر موضوعی یک کتاب دارید واقعا چرا احساس میکنید بایدبرای همه چی حرف داشته باشید؟
پاسخ:
سلام علیکم
چنین احساسی ندارم
موضوعاتی که قلم زدم در حیطه تخصصم هست... [توضیح بیشتر اگر خواستید ایمیل بزنید]
زندگیتان پر نشاط
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۰:۱۳ زهرا سعیدی
سلام حاج آقا 
کاش جوانهای بیشتری با شما آشنا بشن واقعا مثل شما کم داریم
پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
ولی با این حرف که "مثل شما کم داریم" واقعا موافق نیستم، ما نباید منتظر بمونیم طلبه‌ها بیان در بزنند بگن ما هستیم...
آدم تشنه خودش سراغ آب میره
زندگیتان پر نشاط
أحسنت به همت عالی شما که الگوی طلاب انقلابی و دست به قلم و أثر گذار هستید الحمدلله ...برای شما آرزوی موفقیت دارم
واقعا لذت بردم

پاسخ:
سلام برادر دشتی
متشکر  از دعای خیرتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی