انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

اگر آخوندها اعتصاب کنند+فیلم

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ب.ظ

در یک کتاب چاپ کالیفرنیا داشتم مطلبی رو میخوندم که صفحه‌ی 511 رسیدم به این شبهه با خودم گفتم ببینم در فضای نت این شبهه رفته یا نه!؟ دیدم بله چجورم!

تصمیم گرفتم یک چواب ساده تنظیم کنم، شروع کردم به تنظیم دیدم نه بابا اینو با متن نمیشه جواب داد رفتم سراغ فتوشاپ دیدم نه با عکس هم نمیشه این بود که رفتم تو نخ کلیپ سازیش

میدونم حرفه‌ای نیست ولی زمانم بیشتر از این اجازه نمیداد ....

به هرحال امیدوارم مفید باشه

 


نظر خودتان را در بخش نظرات بنویسید

نظرات  (۱۹)

جالب بود ...
پاسخ:
الحمدلله
باعرض سلام و آرزوی قبولی طاعاتتان,کیلیپ زیبا و مفیدی بود...خیلی خوب است که یک روحانی در عرصه کیلیپ سازی فعالیت دارد و آگاه است.الحمدالله,بنده با اطمینان کامل آخوندهای حقیقی رو انتخاب میکنم که مایه برکت جامعه و آگاه به دردهای مردم هستند...کاش بیشتر قدرشان را بدانیم...یاعلی
پاسخ:
سلام 
طاعات شما هم قبول
بیشتر سعی کردم یک دسته بندی جدید بصورت آخوند جهادگر و آخوند بازیگر ارائه کنم تا کسی به کسی فاسد یا تندرو و... نگه.

اسم کتاب چه بود؟ به زبان انگلیسی بود؟
پاسخ:
شرمنده به دلیل "نشر اکاذیب" و "اشاعه فحشا" قابل ذکر نیست.
اگر کتاب یا فیلم یا ... قابل ذکر باشه در همان پست ذکر میکنم
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۴۶ انصارالمهدی
سلام .
اتفاقا دسته بندی تصاویر  و جمع بندی مطالب و........خیلی متناسب با موضوع  و عالی بودکلمه به کلمه اش حرف داشت .
کاملا واضح وجامع بود .ممنون از زحمات بی وقفه تون  .
پایدار ومستدام باشید درپناه حق .


پاسخ:
سلام
متشکرم از دقت نظرتون
زندگیتان پرنشاط
جدای از محتوا، شکل کارتون هم خوب و جالب بود. موفق باشید
پاسخ:
سلام سید
متشکر از نظر لطیفت
زندگیتان پرنشاط
فعلا آخوند بازیگر شمایید که هرروز رنگ عوض می کنید و خودتونو به یکی می چسبونید تا کسی نفهمه آخرش موافق و مخالف کی هستید
من نمیدونم چرا شماها فکر می کنید همه چی میفهمید؟؟؟چرا فکر می کنید بهتر از مردم می فهمید؟؟چرا انتخاب شما درست نیست و انتخاب مردم غلطه؟؟؟چند سال حوزه رفتی ، پیامبر که نیستی ، شما علنا 24میلیون نفر رو بی عقل خطاب کردید و اینو سعی کردید غیر مستقیم برسونید ، دلم به حال رهبری میسوزه که اطرافیانش یه مشت تندرو و جناحی و به وقتش ضد دولت هستن و مثل شما تو قالب پیرو رهبر بودن هر کاری دلشون میخواد میکنن

شما سیدمحبوب قلبها و دکتر روحانی و ... رو بازیگر می نامید؟؟؟
حیف که چهارتا تندروی بی ترمز و به اصطلاح احمق با حصر نمیزارن و گرنه اگر همین انتخابات 1400 آقای خاتمی می تونست شرکت کنه نمی دونم چقدر ولی حداقل بالای 70درصد رای می آورد

شما شورشو در آوردید
همینکارا رو می کنید که مردم هی زمون شاه زمون شاه میکنن
میدونید که اگه مردم نخوان شما هیچی نیستید
همونجور که خواستن به حرف امام خمینی گوش بدن و شاه رو مثل سگ بکشن پایین
امثال شما رو که با تندروی و باندبازی افراد محبوب مردم رو بازیگر خطاب می کنید ، از الیکه قدرت میکشن پایین و ذلیل و خارتون میکنن

فک کنم یه چیزی درباره وحدت تو حوزه به شما یاد داده باشن
نمونه اخیرش اعتصاب رانندگان بود که داشت پدر صنعت حمل ونقل کشور رو در می آورد و هیچ شیخ و مسئولی نتوستن هیچ غلطی بکنن تا بالاخره حقشونو دادن و ساکت شدن

یا هیچ وقت یادم نمیره آخوند مسجد ما هم یکی مثل شما بود و دوران انتخابات میخواست میون نماز تبلیغ رییسی کنه که یکی از جمع بلند شد و مستقیم جلوی همه بهش گفتم شما نمی خواد واسه مردم تصمیم بگیری و ... که جالب نیست بگم

سعی هم نکنید هی مستقل مستقل ، حق حق ، رهبری رهبری ، کنید و خودتونو بی جناحی نشون بدید
این واژه های پیرو خط ولایت و ... هم برای مردم تکراری شده
به اساتیدتون بگید یه چیز جدیدتر یادتون بدن تا حداقل چارتا دنبال کننده که داری باور کنن


در پناه حق
التماس تفکر
پاسخ:
سلام
متشکرم که به وبلاگ انصاف‌طلب سر زدید و وقت گذاشتید.
تفکر بنده از اول یک رنگ داشت و هنوز به همان رنگ باقی هست کافیه یک نگاه کوتاه به سابقه‌ی مطالب سیاسی بنده بندازید.
در مورد همه چیز فهمیدن باید به عرض برسونم لا اقل بنده این ادعا رو ندارم ولی در مورد روانشناسی و مسائل دینی این ادعا رو دارم چون هم درسش رو خوندم و هم عمرم رو گذاشتم.
اما در مورد انتخاب مردم، جا داره به عرض برسانم که مردم ایران فقط همون 24میلیون کاغذ رأی نیستند، بگذریم ، بهتر صبر کنیم تا تاریخ قضاوت کنه این 24میلیون چه بلایی سر اسلام آورد.
اما اینکه گفتید هر کاری دلم میخواد... شما هرجا سند خواستی بفرما بنده در خدمتم.
در مورد محبوب دل شما چه سندی بیارم تا ثابت بشه از آخوندِ بازیگر هستند؟! از حمایتهاشون بگم یا از کلمات قصار ضد اسلامیشون؟! انتخاب با شما
یادتون نره، رأی آوردن نشانه‌ی حقانیت نیست، همانطورکه رأی نیاوردن نشان باطل بودن نیست. 
فراموش نکنید رأی یک چیزیه که میشه با جنگ روانی راه انداختن تغییرش داد، [به قول مارشال مک لوهان: رسانه‌های عمومی بر افکار عمومی سوار میشن...] سعی کن عوام نباشی تا سوار نشن. (این حرف نه توهینِ مستقیم هست و نه غیر متقیم اگه توضیح لازمه بفرمائید)

اینکه گفتید: "مردم آرزوی زمان شاه رو دارند" ، اولاً خدا اون مردمی که شما میگید رو با محبوبشان محشور کنه، دوماً مردم از بی عدالتی و بیکاری و فقر و ... خسته شدند، این امور هم مربوط به دولت میشه نه امثال بنده که در دولت ضد اسلام، هیچ کاره‌ایم...

متوجه منظور شما از "وحدت" نشدم.

در مورد توهینهاتون سکوت میکنم چون : 
    ۱. میدونم رئیستون چی گفته، ان شاء الله در پست بعدی در مورد این جمله یک تصویر و متن کوتاه قرار میدم.
    ۲. من یک مؤمن انقلابی هستم ، فحاشی در زندگی مؤمن راه نداره حتی به دشمن چه رسد به یک جوانِ هم میهن که مسیرش صحیح نیست.

آرزوی موفقیت و زندگی پرنشاط برای شما و دوستانتان دارم
این دعا نه تیکه بود نه توهین، لطفاً دعا رو دعا بدانید.
یا حق


۱۳ خرداد ۹۷ ، ۰۷:۰۸ انصارالمهدی
به زودی معاندین حق  و جیره خواران اجنبی ببینی شان به خاک مذلت کشیده خواهند شد  تاریخ همواره بیانگر همین قضیه بوده وهست.



(وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا )اسراء 81
پاسخ:
ان شاء الله
من کاربر جدید نیستم
همونم که پست های قبلی رو نقد می کرد

فکر نکنید من یه ضدانقلاب و از اینایی که شاه شاه میکنن هستم
اتفاقا من زاده ی خانواده مذهبی هستم و نشده تو یه جمع خانوادگی ما یه حجه السلام یا طلبه نباشه
که البته مایه افتخار خانواده ماست
رییس و این مزخرفات هم مال شماست که هرچند وقت یه بار از این کلاس ها براتون میزارن چطوری روحانی و خاتمی و دولت رو تخریب کنید و امثال روانی احمدی نژاد رو حمایت کنید
من هرچی گفتم طبق دیدگاه خودم والبته از چیزایی که از بزرگترای شما مثل رهبری و ... یاد گرفتم ، هست
من که تاحالا هرچی گفتم جوابشو با خوش و بش و دعا یا تفره ماسمالی کردید رفت
پس با این شیوه شما نمیشه بحث کرد و من هم فقط یه درخواست ازتون دارم اینم که هرچی می گید اول بهش فکر کنید بعدش ارسال کنید

جوابم هم بگم متاسفانه شما دچار توهم شدید و فکر می کنید پیرو رهبر هستید
بلکه راه شما با آرمان رهبری هزاران فرسخ تفاوت داره
این تندروی و بی ترمزی شما اصلا در آرمان رهبری وجود نداره
نمونه اخیرش فیلم دانشجویی که در حضور رهبر درباره حصر صحبت میکنه و یه مشت احمق فریاد مرگ بر فتنه گر سر میدن رو ببیند ، و واکنش رهبر انقلاب رو ببینید که رو به این افراد بی ترمز ، دستشو برد بالا و به معنی اینکه بزارید حرفشو بزنه و ساکت شید ، یا به عبارتی خفه شید بزارید یه جو آزادی تو این مملکت تو این کشور باشه
بدونید هیچ شباهتی به رهبر ندارید ، تا وقتی هم فکرتون دنبال این خرولاته همینجوری می مونید و زور زیادی نزنید
رهبر مخالف تندروی شماست
آهسته تر برادر
مال مفت و حروم آخروعاقبت نداره
پاسخ:
سلام
شما در این پست و پستهای قبل کلی توهین کردید و کسی به شما چیزی نگفت و این خودش پیام داره...
چند پیشنهاد دارم: 
۱. اسم مستعار انتخاب کنید تا پیامهای شما معلوم بشه برای شماست تا جوابهایی که میدم رو انکار نکنید.
۲. اگر سوالی دارید بدون توهین بپرسید، سعی می‌کنم پاسخ بدم و الا خیالتون راحت توهینِ شما از طرفِ ما پاسخی جز "سلام" نداره. 
۳. هنوز نگفتید مفت خوری یعنی چی؟

توهین عاقبت نداره
توهین هنرِ بی هنران است.
التماس تفکر
در جواب ناشناس:سلام,بنده بر خلاف شما اول سلام میکنم چون حدیث داریم کسی که کلامش با سلام شروع نکرد جوابش ندید, 1- آقا یا خانم ناشناس من تازه امروز نظرتون دیدم و به خاطر احترام به نویسنده و اعتماد به تفکرشون. اول نمیخواستم جوابی بدن ولی دیدم بعضی از بخشهای حرف شما در نظر دیروزتون برمیگردد به ما مردم,و شما هم به نمایندگی دارید نظر میدید,بنده به عنوان نمونه ای از همون مردم (البته اگر تعریف شما از مردم فقط موافقین با شما و عده خاصی نباشند) به نظر شما اعتراض دارم,آیا سال 88 که دقیقا مردم همینقدر رای برییس جمهور مورد نظرشان و حتمن محبوب از نگاه خودشان رای دادند. با توهم تقلب. کردن در انتخابات توسط دیگر کاندیدای ریاست جمهوری که رای نیاوردن به شعورشان توهین نشد و همین شیخ محبوب شما خاتمی هم از این فرضیه غلط حمایت کردند,در ضمن افراد تا زمانی محبوب هستند که طبق اسلام و دین رفتار کنند و به محض خروج از قوانین کشور و دین دیگر قابل اعتماد و پیروی نیستند(این گفتم که نگید دارم از احمدی نژاد. دفاع میکنم)
ادامه 2- شما چقدر نویسنده این وبلاگ رو میشناسید که اینجور در مورد ایشان قضاوت میکنید؟!!!! بنده به عنوان کسی که در کلاسهای ایشان در شهر خودمان شرکت کرده و از نزدیک با ایشان برخورد داشتم کاملا به صحت فکر و ایمان. ایشان اطمینان دارم,شما. با چه منطق و استدلالی به یک فرد شیعه تهمت ناروای استفاده از مال حرام رو میزنید؟؟؟!! آیا. سندی دارید؟!! مگر قرآن نخواندید که خداوند نهی شدید میکندد از نهمت زدن به افراد مومن,دیگر اگر عالم دین باشند که واویلاس,البته این در موردعالمانی صدق میکند که علنا و تعمدا با خدا. و دین مقابله نمیکندد. و از خطوط قرمز خدا رد نمیشوند!!!(این رو گفتم تا هر کس که لباس دین دارد و واضح هم دارد به دین توهین میکند رو شاملش ندونید) نویسنده این وبلاگ کجا به دین و خدا توهین کرد؟ بنده بر خلاف شما تا وقتی افراد مورد اعتمادم. از خطوط قرمز دین رد نشده اند برایشان احتدام قایلم و حرفشان برایم حجت است,به تهمت های افراد ناآگاه. هم توجهی نمیکنم... 3- با استدلال و منطق حرف بزنید,توهین و تخریب مال کسانیست که به خودشان و تفکراتشان اطمینان ندارند و اصطلاحا چیزی در چنته ندارند,حواست باشد آخرالزمان زمان فتنه هاست و به فرموده مولا علی (ع) آن چنان شمارو غربال کنند چه غربال کردنی!!! جای کوچک و بزرگتان عوض شود(نقل به مضمون) انشالله با ظهور آقا تمام حقایق پنهان آشکار میشوند...یاعلی
پاسخ:
از معرفی نکردن خودتان از اول تولد وبلاگ تا کنون روشن می‌شود که برای رضای خدا وقت می‌گذارید و متن می‌نویسید
ان شاء الله مورد حمایت خدا باشید
ان الباطل کان زهوقا
أن الأرض یرثها عبادی الصالحون
در ضمن باید بگم. خدا و امام زمان عج شاهد هستند که کسی جز وجدانم و عقایدم. مرا. مجاب نکردند که این مطالب رو بنویسم,منم یک جوان هستم و مثل بقیه جوانان کشورم به دانشگاه رفتم و درس خواندم و مثل. همه ی جوانان به زندگی علاقه دارم,و آروز دارم ,اینها رو گفتم که فکر نکنید از فضا اومدم و چیزی نمیدانم,بعضی ها فکر میکنن جوانیکه مذهبی هست.دیگر علاقه ای به زندگی ندارد و همه چیز رو به خودش سخت میگیره و مخالف سرسخت لذت بردندر حالیکه این اشتباه محض!!! ما فقط یکسری اصول و عقاید. تو زندگی داریم که بهش پایبندیم که مثل یبنده اونمشاید در ظاهر محدودیت باشه ولی. لذتی که پشتش بیشتر,مگر یک انسان میتواند بدون اصول زندگی کند!!!! ؟؟ نمیخواستم اینقدر طولانی بنویسم ولی شد...این نظر و نظرات قبلی برای کسانی نوشتم هنوز به وجدانشون گوش میدن و با اصول. زندگی میکنن ....برای جوانان کشورم که من هم جزیی از آنان هستم
پاسخ:
سلام علیکم
از ادبیات محکم و بدون خشونت شما متشکرم
امیدوارم خدا حامی شما و همه‌ی حامیان دینش باشد.
این یازهرا هرکی هست بهش بگید من نیازی به جوابش ندارم من با آقای عطاریه کار دارم
حاج آقا بازم که تفره رفتید و جوابمو ندادید
اصلا من کافر
خوب شد؟
حالا جواب چیزایی که گفتم رو بدید
پاسخ:
اولا سلام
دوما وقتی یک نفر با شما محترمانه صحبت می‌کنه شما هم آدم باش و درست صحبت کن
*نکته: وقتی کسی به شما حرفی میزنه من از شما دفاع می‌کنم نه اینکه عاشق شما باشم خیر، وظیفه‌ی خودم میدونم از همه‌ی مهمانها اگرچه عقایدشون رو قبول ندارم دفاع کنم.
پس دفاع از مخاطبین رو حقِ همه‌ی مخاطبین میدونم.
سوما شما هیچ سوالی مطرح نکردید فقط یک مشت توهین تحویل دادید و رفتید
چهارما من وظیفه ندارم هر چیزی گفتید رو جواب بدم، انقدر بیکار نیستم، ولی هر وقت توهین هم کردید بنده پیام شما رو بی پاسخ نگذاشتم و محترمانه یک جمله هم بود نوشتم
پنجما شما سوالتون رو در قالب سوال نه توهین بیان بفرمائید بنده هم به اندازه توانم پاسخ میدم.
موفق باشید و سربلند

ماشالا به این سواد
معلومه از اون آخوندایی هستی که یه ماهی به زور حوزه رفتن و بعدش با پارتی معمم شدن
بنده خدا ، آخه کجای زبان ما دوما و سوما و ... داریم
بابا اینا مال عربیه
عربی!
ثانیا ، ثالثا و ...
واقعا که
راهنمایی مردم دست چه آدمایی افتاده :/
پاسخ:
اگر قرار باشه از این غلطها بگیریم که جملات شما هم بی غلط نیست...
مثلا "ما شاء الله" درسته نه "ماشالا"
ما در فارسی "یک" داریم نه "یه"
"عربی است" داریم نه "عربیه"
"اینها" درسته نه "اینا
"آدمهایی" درسته نه "آدمایی
"افتاده است" درسته نه "افتاده" ضمن اینکه اصلاً "قرار گرفته است" درسته نه "افتاده"
و در نهایت طبق دستور زبان خودت، شما هم نباید از کلمه‌ی "واقعا" استفاده می‌کردی
بگذریم
این غلط گیریها تلاش کسانی هست که منطق ندارند
فقط خواستم بگم انقدر دنبال کارهای کودکانه نباش. 

یک اسم مستعار انتخاب کن و سوالاتت رو در قالب سوال بنویس و الا :
۱. مرحله اول دیگه جواب نمیدم
۲. اگر ادب نشدی، مرحله دوم پیامهاتو حذف میکنم.

در پایان، شما نگران هدایت مردم نباش نگران خودت و امثال خودت باش که منطق اسلامی ندارید 
التماس تفکر

جناب ترسوی ناشناس
تو که سر تا پات غلطه از ادب خانوادگیت گرفته تا فارسی نوشتنت
تو نمیخواد نگران هدایت مردم باشی تو نگران خودت باش که با حمایت از یک خائن و رأی دادن به دولت خیانتکار باید روز قیامت جواب تاریخ رو بدی
حاج آقا جوش آوردی😂
نمیتونی خب جواب نده😒
اعصاب نداریااا😂
میرم سوالامو از یکی دیگه میپرسم
بای
۱۱ آبان ۹۷ ، ۰۸:۰۸ ابوالفضل سجادی
اگر اعتصاب کنند
این روحانیونی که من میبینم ، هیچ اتفاقی نمی افته !
حتی مورد داریم روحانیه اغلب دیر به نماز جماعتی که بر عهده داره میاد و مردم یا فرادا می خونن یا یه شخصی امام وای میسته.
تقریبا مسجد و روحانیت هیچ تاثیری در زندگی مردم نداره.
اون زمان پیامبر بود که تمام مشکلات مردم از جمله کار و ازدواج و بی سوادی و ... در مسجد رفع می شد. امروزه فقط مسجد جای خودنمایی و پول درآوردن بعضیا شده

پاسخ:
سلام
شاید چون روحانی انقلابی ندارید اینطور شده ...
و قبول دارم تعداد روحانیون انقلابی و جهادگر نسبت به غیر انقلابی و بازیگر یا آخوندگر بسیار کمتره ...
متشکر از حضورتون و ارسال نظر
زندگیتان پر نشاط
حضورتان مستدام
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۰:۴۴ ابوالفضل سجادی
متشکرم.
روحانی انقلابی در شاهرود می شناسید به من معرفی کنید؟
پاسخ:
سلام
یقیناً جوابم منفی هست ولی نه بخاطر اینکه چنین روحانی‌ای وجود نداره بلکه بخاطر اینکه متولی شناسایی نیستم ...
و قبول دارم در شناسایی و معرفی روحانیون انقلابی کم کاری وجود داره...
و همچنین قبول دارم تعداد روحانیون انقلابی کمتر از غیر انقلابی هست...
ولی امیدوارم بتونم به اندازه توانم به دین اسلام خدمتی کنم...

۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۱:۲۹ ابوالفضل سجادی
ممنونم.آرزوی موفقیت برای هر دوی ما و رهبر رهبرمان. ;)

پاسخ:
سپاس
آمیـــــن
۱۹ دی ۰۱ ، ۱۶:۴۴ عبد الله

شما برای تبیین مسائل مذهبی کلیپ را با آهنگ می سازید که چه بشود !

به قول استاد ما آقای مجتهدی حکم شما هفت بار اعدام است .

باور کنید اگر شما برای تبیین مسائل دینی کار نکنید اسلام کمتر در خطر خواهد بود .

لطفا" اگر می خواهید مسیر اهل دنیا را بروید لااقل لباس روحانیت را کنار بگذارید .

پیشایش از عمل کردن شما به این پیشنهاد سپاسگذارم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی