انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

روز درختکاری

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ق.ظ

قرار شد مردم برن منابع طبیعی حواله بگیرن، بعدش برن ایستگاه توزیع، درختهایی که اونا تعیین کردن رو دریافت کنند؛ 

برای همین به مردم گفته بودند ساعت 7:30 صبح بیائید منابع طبیعی، اکثراً رأس ساعت اومده بودند، کمی که گذشت پرسیدم آقا ببخشید ساعت 7:40 شده نمیدید؟! گفت نه تا 8 طول میکشه حواله آماده بشه! گفتم آخه برادر من یک حواله که اینهمه وقت نمیگیره!

خلاصه اومدم کنار چند دقیقه‌ای نشد دیدم یک کاغذ پرینت شده با فونت تیتر درشت نوشتند توزیع حواله ساعت 8:30 برق از سرم پرید؛ رفتم اعتراض کنم دیدم در رو قفل کردند!!!

به پنجره با انگشت اونم قسمت ناخن که زیاد صدا نده تا اون کرمندها رو جری نشن... پنجره رو باز نمیکردند اومدم سراغ مردم، سه نفر مستعد رو به عنوان لیدر انتخاب کردم و شروع کردم به مغزشوئی با حدود 7 نفر از میون حدود 100 نفر یک اغتشاش جزئی راه انداختیم و ساعت هنوز 8 نشده بود که حواله‌ها رو از جیبش درآورد و بین مردم توزیع کرد...

و اون بیش از 90 نفر هم سر این سفره نشستند، جالبتر اینه که هیچی ولش کن...

خلاصه: مردم اگر همیشه با هم باشند حواله منابع طبیعی که خوبه، فرعون رو هم شکست میدن.

البته اگر باهم باشند و همش نگن، نمیشه نمیشه ...

نظرات  (۱)

با عرض سلام و خداقوت,میلاد باسعادت بانوی دو عالم صدیقه کبری ع را پیشاپیش به همه جهانیان علی الخصوص باتوان عزیز و همسر گرامی شما تبریک عرض میکنم...مردم ما همیشه و در هر موضوعی اگر ضربه خوردند به خاطر این عدم وحدت بوده,,خاطره جالب و آموزنده ای بود...متشکرم...جزاکم الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی