انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

سوالی که هاج و واجم کرد!

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

امروز [31خرداد97] ساعت 16:30 مشغول ترجمه کتاب هستم و پسرم همینطور کنارم نشسته و در مورد شغل آینده‌اش سوال میکنه؛

لا به لای سوال و جواب‌ها گفتم طلبه‌ای خوبه که امام زمان دوستش داشته باشه، یکدفعه دیدم سکوت کرد، ترسیدم! نکنه ازم سوالی بپرسه که نتونم جواب بدم....

و پرسید : امام زمان شما رو دوست داره؟!

سریع جواب دادم نمیدونم و بحث رو عوض کردم، پسرم بیخیال شد ولی من رو به جون خودم انداخته...

لشکر خدا کوچیک و بزرگ نداره.




مدت زمان نگارش این پست 10 دقیقه.


نظرات  (۱۱)

۰۲ تیر ۹۷ ، ۲۱:۱۴ آقای مُرَّدَد
حاج علی درود بر شما. سلام
چرا مدت زمان نگارش و یا تهیه هر مطلبو مینویسین؟ دوست ندارید جواب ندید
پاسخ:
سلام
چند تا فایده داره:
خودم دستم میاد میانگین زمانی که برای وبلاگ وقت صرف می‌کنم چقدره
دوم مخاطب متوجه میشه یک مطلب چند خطی ساده همینجوری یهویی نوشته نمیشه و متوجه میشه نویسنده برای مخاطبش ارزش قائله
سوم رو اجازه بدید نگم چون مربوط به حیطه تخصص شماست... [حسّ مشارکت (یعنی ابراز نظر و...) مخاطب نسبت به پُست رو تحریک می‌کنه]...
و موارد دیگر که اهمیت چندانی نداره...
زندگیتان پر نشاط

با عرض سلام و خداقوت,بچه ها واقعا گاهی با سوالاشون آدم غافلگیر میکنن,خدا انشالله شما رو و پسرتون رو هم برای شما حفظ کندو سرباز آقا باشن...اینکه زمان تهیه هر پست مینویسید من دوست دارم,چون متوجه میشم چقدر زحمت و زمانتون گذاشتید پاش..ممنون با این همه مشغله ای که دارید هنوز پست میذارید برامون...زندگیتون پرنشاط
پاسخ:
سلام
همینکه متوجه میشم در زندگی مخاطبم تاثیر داره کلی ذوق می‌کنم کاش میشد نظرات خصوصی وجود نداشت و الا متوجه میشدید چقدر نظرات مخاطبین محترم انرژی بخش هست...
این زمانها که سهله، برای مخاطب در حال رشد و پیشرفت باید جان داد (شعار نیست).
زندگیتان پر نشاط
سلام
آفرین برا این تربیت که بچه شما از حالا از شما دارند،سوال میپرسند.نه اینکه بریده و دوخته باشند.
حالا فکر کردید،به نتیجه ای هم رسیدید؟؟؟
پاسخ:
سلام
به نتیجه که نمیرسم چون یکی از شیوه‌های تربیت اسلام خوف و رجا هست یعنی به کارها نگاه می‌کنم ظاهرا مشکلی نداره اما معلوم نیست نگاهِ درستی داشته باشم و ...
پس امید ما به خداست... با امید زنده‌ایم
شما هم دعا برای امثال من رو فراموش نکنید.
زندگیتان پر نشاط
۰۳ تیر ۹۷ ، ۰۹:۱۷ نفیسه مرادی
ان شاالله خداوند توفیقمان دهد، «لم تقولون مالاتفعلون» نباشیم
پاسخ:
سلام 
خیر مقدم
ان شاء الله حضور شما در این وبلاگ جزء اعمال خیر در پرونده شما ثبت بشه...

زندگیتان پر نشاط
۰۳ تیر ۹۷ ، ۰۹:۲۷ آقای مُرَّدَد
تنتون سلامت. 
اول و دومشو حدس زدم. اما سومی نه.:) 
از شما می‌آموزیم.
پاسخ:
سومی رو هم گفتم... در ادامه بخونید
الباقیش رو نمیشه گفت باید در جلسات آموزشی گفته بشه.

سوالش ایشون جالب بود !!! البته مخاطبش  کسانی دیگرن که باید شرم کنند نه شما!!
دلتون شاد!!
پاسخ:
ممنون از دلگرمیتون ولی کسی به جز من اونجا نبود... :)
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۳:۴۵ آیه های انتظار
سلام
خدا پسر شما را زیر سایتون محفوظ نگه داره و عاقبت بخیر بشه و جز سربازان امام زمان عج ا... انشاالله
 تلنگر خوبی به ما زد!!!.....
خدایا ما را شرمنده امام زمانمان نکن.
در پناه خدا باشید
پاسخ:
سلام 
...
زندگیتان پر نشاط
سلام خدا قوت حاجی
خدایا این لذت و شیرینی که امام زمانمان ما را دوست بدارد وبرای ما دعا کند رانصیبمان بفرما...
تذکر خوبی بود خدا خیرتان دهد 
پاسخ:
سلام
آمین
زندگیتان پر نشاط
۱۰ تیر ۹۷ ، ۰۷:۰۸ دخترک مژده دهنده
سلام
خداقوت
وبلاگتون برام جالب بود
ان شاءالله که طلاب،خوب عمل بکنند تا رضایت آقاامام زمان عج الله تعالی فرجه شریف رو بدست بیاورند
پاسخ:
سلام
خیر مقدم
ان شاء الله 
زندگیتان پر نشاط
۱۰ تیر ۹۷ ، ۰۷:۰۹ دخترک مژده دهنده
حتماسربزنید
پاسخ:
سلام
اگر منظورتون وبلاگ‌تونه، سر زدم و نظر هم نوشتم
متشکر از معرفی
زندگیتان پر نشاط

۰۱ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۱ مهدی سلمانی ماهینی
سلام
چه سوالی مهمی پسرتون از شما پرسید؟
این سوال من را هم به هم ریخت. نکند جواب منفی باشد . به خدا پناه میبرم 
پاسخ:
سلام
خودمم همین حال شما رو داشتم ...
زندگیتان پر نشاط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی