انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

همه چیز را آخوندها خوردند

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹ ق.ظ


     دیروز برای کاری به یکی از شهرستانها رفتم، مثل مردم دیگر ماشینم را کنار خیابان پارک کردم، جناب پارک‌بان آمد و قبض ۲۰۰۰تومانی به من عیدی داد و پولش را همان اول گرفت!

گفتم گرون حساب نکردی؟

     همزمان با من یکی دیگه با ماشین رانای نوک مدادی  اومد و جلوی ماشین پراید نوک‌مدادی من پارک کرد، مشغول صحبت با پارکبان (در مورد مقدار زمان ماندن) بودم که بنده خدا [راننده] هنوز نرسیده یک تیکه انداخت و کل خانواده‌اش و پارکبان شروع کردند به خنده، اون گفته بود: آب و برق رو که رایگان نکردید از کنار خیابون هم پول درمیارید؟

     منم که مثل ایشون چند لحظه پیش سوخته با خنده و شوخی گفتم: فعلا که بجای درآمد ما پولمون درآمد و دست ایشون (پارکبان) رفت؛ تازه به ماشین شما کجا ماشین من کجا! پس شما از سفره انقلاب بیشتر بهتون رسیده [خنده هر دو] و بعد همه کلی خندیدیم...


     کاش مسئولین و ماهواره‌ها و تلگرام و ... اجازه می‌دادند که مردم آروم زندگی کنند، خداروشکر نوعاً مردم وضعشون بهتر از ما طلبه‌هاست ولی قدر زندگیشون رو نمی‌دونند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸

نظرات  (۲)

با عرض سلام و خداقوت,و تبریک میلاد باسعادت حضرت جواد الایمه که الهی فداشون بشم با تولدشون امام رضا ع خیلی خوشحال شدند :-) واقعا طلبه ها زندگی ساده و بعضا سختی دارند. مخصوصا طلبه های جوان که اول زندگیشان هست,بنده یکبار در وبلاگ دیگتون که فیش حقوقی یک طلبه رو گذاشته بودید دیدم و واقعا تعجب کردم چون با این شهریه ای که میدهند واقعا نمیشه زندگی رو چرخوند و اصلا با درآمد سایر اقشار قابل مقایسه نیست,خدا انشالله به همه طلبه هایی که پیرو اسلام و خط انقلاب هستند سلامتی و طول عمر بده...
بنده تا حالا در هیچ وبلاگ و سایتی نظر نذاشتم چون هم امکانش نداشتم و هم موقعیتش پیش نیومده بود ولی برای وبلاگ شما همیشه احساس میکنم وظیفه ام که نظر بذارم و هروقت نت دارم اولین کاری که میکنم وبلاگ شما رو نگاه میکنم که اگر پست جدیدی گذاشتید بخونم و استفاده کنم,متاسفانه چون همیشه به نت دسترسی ندارم هر روز نمیتونم اینکار بکنم,آرزوم اینه که روزی برسه که وبلاگتون پر از نظرهای مختلف باشه و بقیه هم استفاده کنن و سهمی داشته باشن...
پاسخ:
سلام علیکم
حقیقت اینه که زمانی یک نفر دست  دلش به وبلاگ نویسی میره که مخاطب داشته باشه حتی یک نفر
و تنها زمانی وبلاگ نویس احساس میکنه مخاطب داره که مخاطبش هم نظرش رو بگه...
از حضور گرم شما سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی