انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

فلیشاه را در سینما دیدی؟

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ

خیلی‌ها فکر می‌کنند چون به قول خودشون مُلا یا شیخ هستیم دریا، جنگل، سینما و ... رو برای خودمون و خانواده‌هامون حروم کردیم ولی حقیقت ماجرا اینه که ما مذهبی‌ها خیلی پُر توقع و زیاده‌خواهیم ، آخه دنبال هر تفریحی نمیریم، از دریا، جنگل، پارک، سینما و همه‌ی تفریحات بهترین لذتش رو می‌بریم، راحت‌تر بگم، ما خودمون رو برای هر چیز کم ارزشی خرج نمی‌کنیم...

انیمیشن فیلشاه نمایشی جالب از داستان اصحاب فیل هست که تمام احساسات کودکانه را در نظر گرفته و به موقع بچه‌ها را به خنده، ترس، افسوس و نشاط وا می‌دارد، 

در یک کلام، دمشون گرم

اگر حالش رو داشتید با بچه های آشناهاتون یا فامیلاتون برید تماشا

سه‌شنبه‌ها بلیطش ارزونتره... :)

ما برای این فیلمها و انیمیشنها هزینه می‌نیم، سالن پر می‌کنیم و هزینه می‌پردازیم نه برای هر فیلم و تفریحی...


هدیه‌ی برادرانه: اگر می‌خواهی از زندگیت بهترین لذت رو ببری سعی کن با یک خانواده مذهبی (واقعی نه جعلی) رفت و آمد داشته باشی و بعد خودتو رو در تفریحاتشون شریک کن، اونوقت می‌فهمی تفریح یعنی چی...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶

نظرات  (۲)

باسلام و عرض خداقوت,این چندروز که نتونستم بیام وبلاگتون ماشاالله چقدر پست گذلشتید...خوشحال شدم,بعد اعتکاف وبلاگتون چک کردم ولی پست جدیدی ندیده بودم! کاملا موافقم من خودمم به عنوان یک فرد مذهبی هر تفریحی که سطحش پایین باشه نمیپسندم,مثالش همین سینما که فرمودید,برای هر فیلمی نمیرم سینما و پولم حروم نمیکنم باید اررشش داشته باشه,بعضی فیلم ها. به شعور مخاطب توهین میکنن,دوست دارم فیلم لاتاری و به وقت شام رو ببینم در سینما,نظر شما راجع به این دوفیلم چیه؟
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتان
برنامه‌ی هفته‌ی بعد من و دخترم به وقت شام و هفته‌ی بعدش لاتاری هست؛
تا خدا چه خواهد...
پس لطفن هر وقت دیدید نظرتان رو بگید در موردشون, من که دیروز رفتم سبنما ولی بلیط تموم شده بود و نتونستم فیلم به وقت شام ببینم:-( ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی