انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

مجلس را آتش نزنید

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ

بارها به دوستان خودم گفتم اسیر احزاب نباشید، اینها سیاه نمائی هست، تنها مسیر موفقیت در زندگی، ولایت هست و بس،

متأسفانه نمایش ناشیانه‌ی جبهه‌ی اصولگرا بیشتر شبیه به سوتی بود تا عزت ملی...

برای آتش زدن پرچم کاغذی ، یک برنامه‌ی ساده نداشتند

وقتی برای پرچم آتش زدن برنامه وجود نداشته باشد، اول دستت را می‌سوزاند، بعد موکت مجلست را و بعد کل مجلس را، بحمدلله با پاها آتش را خاموش کردند ولی همیشه نمیشود با توسری آتش را خاموش کرد.

تنها راه درست در زندگی ولایت است از ولایت الله گرفته که صدر ولایت محسوب می‌شود تا ولایت فقیه که ذیل ولایت اسلامی است و ولایت رسول و امام که ساقه‌ی ولایت هستند، به هرحال خط درست خطِ اصولگرا و اصلاحطلب نیست، فقط ولایت...


باشد که تجربه کنیم برای خودمان برنامه‌ای داشته باشیم، تا دستمان را نسوزانیم


نظرات  (۳)

باعرض سلام و آرزوی قبولی طاعاتتان در این ماه مبارک,مثل همیشه استفاده کردیم,خیلی ممنون...در این ماه مبارک برای همه ی مردم. علی الخصوص ما جوانان دعا کنید که پیرو واقعی امام زمان عج و ولایت فقیه باشیم.یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
دعا می‌کنم عاقبت‌تان ختم به شهادت شود
ملتمس دعای خیرتان هستم
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۱۰ انصارالمهدی
درراستای فرمایشات شما عرض میکنم آتش زدن اگر از روی بصیرت نباشد صرف عوام فریبی و.......باشد اول فرد را می سوزاند .از کوزه همان طراوت که در اوست . جهل مردم یکی از عوامل سوءاستفاده خواص میشود. الحمدلله مردم ما جهل مردم دوره حضرت علی ندارن ولی  کارشکنی خواص جامعه  بعضی از عوام فریب داده . متاسفانه سیاهی لشکر این نمایش خیمه شب بازی شدند .
مستدام باشید 
پاسخ:
سلام
کاملا درسته
زندگیتان پرنشاط
بهترین دعایی که در تمام عمرم در حق خودم شنیدم همین دعا بود,واقعا ممنونم...انشالله لیاقتش را پیدا کنیم...ما هم اگر خدا قبول کند دعاگوی شما و تمام زحمت کشان برای این نظام و اسلام هستیم
پاسخ:
متشکرم
و فراموش نکنید خدا گفته : شما دعا کنیم و من جواب می‌دهد، اگر و اما ندارد...
ادعونی [بخوانید و بخواهید] استجب لکم [تا جواب شما را دهم]...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی