انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

فعلا نمیتونم پستی ارسال کنم

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ

سلام

به دو دلیل فعلا نمیتونم پست جدید ارسال کنم و اگر هم ارسال کنم از سطحِ ضعیفی برخوردار هستند...

1. نت ندارم و باید هرجایی که رفتم و نت بود پستها رو فوری ارسال کنم

2. کلاسها و جلسات تابستانه‌ام در استان‌های مختلف شروع شده و مجبورم وقتِ اصلی خودم رو برای اون جلسات و کلاسها متمرکز کنم.



دقیقاً وسط تصویر[گنبد فیروزه‌ای] مزار شهید کاظمی هست و روبروی ما مزار شهید حججی



اگر سوالی داشتید تلفنی می‌تونید مطرح کنید، ولی عارضم محضرتون که انتظار نداشته باشید هر ساعتی تماس گرفتید پاسخگو باشم ، ساعت تماس فقط 21 الی 22 تا شرمنده شما نشم.

 


زندگیتان پر نشاط

نظرات  (۵)

۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۸ بهرنگ قدوسی
آفرین به جوان فاضل و دانشمند جناب آقای دکتر عطاریه🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
پاسخ:
سلام اخوی
احساس کردم حس خوبی منتقل نمیشه پست رو حذفش کردم
موفق باشی
سلام
تشکر از اطلاع تون
با عرض سلام خدمت استاد محترم,واقعا بسیار در این مدت زحمت کشیدید و انرژی و وقتتون گذاشتید برای انتقال مطالب عالیتون به ما,خداقوت میگم بهتون و آرزوی زندگی پر از برکت و نشاط رو براتون دارم...بسیار حیف که نمیتونیم از مطالب ارزشمندتون زود به زود بهره مند بشیم,من که در این مدت چیزهای زیادی رو از شما آموختم اسناد و اینجا مثل کلاس درس بود برام...انشالله هر جا هستید سلامت و موفق باشید ...زیارتتونم در جوار شهدا قبول باشه,...یاعلی
سلام دکترجان
لطفا ما رو فراموش نکن واقعا این مدل آخوند (به قول خودتون) تا الان ندیده بودم هرچی دیدم روضه خون 
بازم مطلب بذارید
چه خوب که شماره دادید ولی وسوسه انگیزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی