انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

ویژه‌ی عشاق : فرمول آغوش و لگد

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ
مراجعین زیادی بابت این مدل مسائل داشتم، خیلی خلاصه در ادامه مطرح می‌کنم...
     از طریق تغییر سیستم تغذیه و یا حتی جنس و نوع و سبک پوشش کاری کردند که نوع خانمها سرد مزاج بشن [اجازه بدید توضیح ندم چون اختصاصیِ بانوان هست].
     از طرف دیگر، خانمها وقتی بیرون از منزل میان که آه و ناله ندارند، نوع پوشش شون هم طوری طراحی‌ شده که مرد رو جذب کنه و الا همه میدونند زن جذب ظاهر و قیافه و ... نمیشه، زن فقط یک چیز میخواد "دل" مردها هم که نوعا این مواقع می‌دونند دقیقاً باید چه کنند تا دلبری کنند، اولش با شوخی و ترفندهای اختصاصی و عمومی، شروع می‌کنند بعد به مرحله دوم عملیات یعنی قربون صدقه رفتن و دلبری کردن میرسن...

     اما بشنوید اولِ ماجرا رو؛ 
     وقتی خوب زن بدبخت رو وابسته کردند میگن "گر دل بدهی تن ندهی کار خراب است" و نوبت به خواسته‌ی طبیعیِ مرد که چه عرض کنم، "نر"، جریان جنسی میرسه همون کاری که زن توی خونه‌ی خودش به هر دلیلی حالش رو نداشت! ب نظر شما چی شد چی شد؟!
    خیالتون راحت، هنوز هم زن در همون شرایط وخیم تغذیه و پوشش و... هست حالتش عوض نشده بلکه حالش عوض شده! دلش میخواد برای مرد ایده‌آلش سنگ تموم بگذاره... 
    و اینگونه هست که یک خیانت جنسی کلید میخوره اولش خیلی عذاب وجدان و... خصوصا برای خانمهای به اصطلاح‌ مذهبی ولی بعدش کم کم عادی میشه، و اصلا خود خانم بساط سوپرایز جور میکنه تا مرد رو سوپرایز کنه...
    بعدها که بوی تعفنش زد بالا میاد سراغ مشاور که چه خاکی به سرم کنم....


توی این پست دو مدل راهکار گفته شد، [یکی برای کسانیکه عاشق میشن و یکی برای کسانیکه میخوان عاشق بشن] 
کشف به عهده مخاطب فرهیخته.



نظرات  (۶)

با عرض سلام خدمت. استاد گرامی,به موضوع مهمی اشاره کردید که متاسفانه گریبانگیر. زندگی خانواده های زیادی شده,اما سوالی داشتم:اینکه فرمودید زنها جذب قیافه و ظاهر مرد نمیشوند رو برای همه ی زنها گفتید؟!!! چون به نظر من تعدادی از زنان(اگر نگوییم اکثرشون) در وهله اول جذب ظاهر و تیپ مرد شده و بعد خواهان به دست اوردن دلش میشن,البته شما حتمن بر اساس تجربیات و دانشتون این مطلب گفتید که دوست دارم بدونم ... بهترین راهکار اینه که اصلا عاشق نشیم چون آخر و عاقبت نداره!!!! من خودم کلا عشق قبل ازدواج قبول ندارم,میشه از یکی آدم خوشش بیاد قبل ازدواج(منظورم به عنوان خواستگار و همسر آینده) ولی عشق نه,چطور میشه به کسی نمیشناسیمش و نسبتی نداره باهامون عشق ورزید؟!!!!!؟؟ خیلیها رو دیدم که این عقیده رو نداشتن و خب مشکلات زیادی هم داشتن,بهترین راهکار سعی کنید احساسات و عواطف پاکی که خدا در وجودتون گذاشته رو برای کسی که لایقش و به جا خرج کنید(یعنی همسرتون) ای کسایی که میخواین عاشق بشین آخر و. عاقبت عشاق قبل خودتون ببینید تا کلا منصرف بشید از اینکار....البته فکر کنم هیچ ربطی به راهکارهای شما نداشت ولی خب برداشت من در همین حد بود, چون نیمه شبم گذشته دارم کامنتم ثبت میکنم دیگه مغزم بیشتر یاری نمیکنه... موفق باشید..یاعلی
پاسخ:
سلام
منظورم اینه : اونقدری که ظاهر زنها برای مردها جذابیت داره، ظاهر مردها برای زنها مهم نیست، انقدر مهم نیست که میشه گفت اصلا مهم نیست...
یکی از مراجعین: سوار تاکسی شدم و خیلی اعصابم داغون بود، راننده خوب متوجه وضعم شده بود و .... بعد از این ماجرا ۳سال یک زنِ شوهردار با راننده ارتباط داشت و... [الزاماً منظورم ارتباط خاص نیست]...
الی ما شاء الله از این مدل مراجعین هست 
بله دخترخانمها به دلایل مسائلی به ظاهر توجه می‌کنند اون هم نوعاً بخاطر اینه که تا الان با مرد بودن رو تجربه نکردن و فقط این تجربه رو از رسانه داشتن که توضیحش بماند....

اما موضوع عاشق شدن و...؛ دست خودِ آدم نیست، چون گرایش به جنس مخالف یکی از نیازهای طبیعی هست، خود به خود اتفاق می‌افته، البته عوام اسمش رو میذارن عشق و الا عشق نیست... پس باید موقعیت رو مدیریت کرد [در دین بهش میگن تقوا] چون نمیشه در فضا قرار گرفت و عاشق نشد و سُر نخورد... [یعنی خیلی خیلی سخته].

دعا می‌کنم همه عاشق بشن اما به اندازه خودشون و به موقع...

زندگیتان پر نشاط [البته نشاط یکی از محصولِاتِ عشقه]

سلام‌ 
بیان رک و صریحی دارید!! 
صرفا برای جذب مخاطب هست یا واقعا دغدغه دارید؟؟
پاسخ:
سلام
خوش اومدید امیدوارم مطالب این وبلاگ براتون مفید باشه.
برای جذب مخاطب شیوه‌های جنگ روانیِ حرفه‌ای وجود داره که راحت‌تر جواب میده (به مطالب قبلی مراجعه کنید متوجه میشید منظورم چیه)
اما چه کنیم اسلام دست ما رو بسته! اجازه نمیده برای رسیدن به حقیقت از هر ابزاری استفاده کنیم...
کلاً سبک من در سخنرانی، کتاب و یادداشت نویسی همین هست...
چون فرصت کمی دارم برای مطلب نویسی، سعی میکنم بدون تعارف برم سراغ مطلب اصلی...
از نظرات شما هم استفاده می‌کنیم.

زندگیتان پر نشاط
سلام انصافا مختصر و مفید موضوعی رو مطرح فرمودید که متاسفانه مبتلی به برخی خانواده های مذهبی هم شده، به خصوص در فضایی که عنوان مجازی رو به خودش گرفته و خانم ها و آقایون مذهبی و غیر مذهبی فکر میکنن با فضای واقعی فرق داره... در حالی که تقریبا نه تنها تفاوتی در این بین نیست بلکم فضای مجازی به دلیل راحت تر بودن ارتباط و برقراری ش میتونه خطرناکتر باشه...
این یکی از راه های ارتباطه که باید خیلی دقیق آگاه سازی بشه مخصوصا برای افرادی که گره هایی تو زندگیشون دارن و برای فرار از مشکلات وگره هاشون دست به کارهایی میزنن که عملا تو زندگیشون گره کوری ایجاد میکنه که تا عمر دارن نمیتونن باهاش کنار بیان حتی اگه به فراموشی بزنن خودشون رو ...
بازم ممنونم از شما خدا به شما عوض خیر بده که مسائل مهمی رو مطرح میفرمائید.
پاسخ:
سلام مرد!
ادبیات قشنگی دارید
جزء اون دسته از نظراتی هستید که از طولانی بودنش خسته نمیشم...
امیدوارم این حس برای همه مخاطبانتون باشه
بعید میدونم توی این دوره و زمونه کسی "فکر کنه فضای مجازی با حقیقی فرق داره" بلکه خیلی ها دوست دارند فکر کنند فرق میکنه چون وقتی پای حرفهاشون که میشینی میبینی همون حس و حال فضای فیزیکی (عذاب وجدانِ اولیه و ... رو دارن).
خیلی‌ها دارن خودشون رو تخلیه میکنند ولی خودشون در همون باتلاق می‌ماسن...

خدا خودش شرّ این باتلاق های خودساخته رو از ما دور کنه

زندگیتان پر نشاط

هر ابزاری؟؟؟
خودتون بهتر میدونید که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه... 
روی هم رفته خوب مینویسین و ارزش دنبال کردن دارین!!! 
پاسخ:
کلی ابزار وجود داره که احتمالا خودتونم بخشی از اون ابزار رو بدونید...
خُب منم اگه خودم بودم و خودم که نمیتونستم بفهمم هدف وسیله رو توجیه نمیکنه میشدم یکی مثل ماکیاولی و علمای صدر اسلام...
مثلا میگفتم قرآن خوندن خیلی ثواب داره پس بیام یه چندتا حدیث جعل کنم ملت برن قرآن بخونن [جنگ روانی برای ایجاد انگیزه بیرونی]
اسلام اومد گفت عزیزِ دل، تو خوبی، هدفت هم خوب، ولی مرده‌شور ابزارت رو ببره گلم... [و اینگونه نصیحتم کرد]
آیات قرآن هم داریم که این پیامبر رو نصیحت کرده تا پیامبر جنگ روانی برای تبلیغ راه ننداز، البته اینو گفت که ثابت کنه اسلام اینکارو نمیکنه ...

در مورد قلم هم نظر لطفتون هست
دعا کنید صاحب اصلی هم بپذیره

زندگیتان پر نشاط

صحیح(:
ممنون از پاسختون,فرمایشات شما صحیح و قبول دارم,! اون تجربه ای هم که گفتید واقعا تاثر برانگیز و قابل تامل بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی