انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

نگارش کتاب روش تدریس موثر

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 

تصویر مربوط به کتابخانه اهل بیت علیهم السلام ساری (حدود سه سال پیش)

سلام

با توجه به محتوای جلسات روش تدریسی که تا کنون تدریس داشتم مشغول به نگارش کتاب "روش تدریس موثر" هستم، برای همین از دانشجویان، طلاب، فرهنگان و مربیان بزرگواری که در جلساتِ روش تدریس خدمتشان بودم تقاضا دارم اگر نظر خاصی نسبت به متون ارائه شده در جلسات در ذهن یا بر کاغذ دارند مرحمت فرموده و مطرح کنند تا در ثواب نگارش این کتاب و ... سهیم باشند...

ضمنا به کسانیکه مشارکت کنند [اگر قرار شد کتاب فروشی باشه] در زمان خرید کتاب تخفیف ویژه داده می‌شود...

همچنین عزیزانی که نقش موثری در نگارش کتاب داشته باشند اسمشان به عنوان همکار درج خواهد شد [میشه رزومه علمی] 

التماس دعای خیر

زندگیتان پر نشاط

محمدعلی عطاریه

نظرات  (۳)

باعرض سلام و خداقوت,دوره روش کلاسداری موثر که اخیرا داشتید ,با این روش تدریسی که فرمودید یکیست یا فرق داره؟
پاسخ:
سلام
دوره‌ای که تابستان در مازندران داشتم فقط بخش روشهای ارائه محتوا بود که همون هم به دلیل کمبود زمان و ... خیلی خلاصه مطرح کردم
منظور از روش تدریس موثر ، مجموعه‌ای از اصول، فنون و مهارتهای تدریسی هست.
زندگیتان پر نشاط
۱۱ مهر ۹۷ ، ۲۲:۴۵ یاوران مهدی موعود
سلام .
بنده از متون ارائه شده سال های قبل شما آگاهی ندارم .مطالب امسال تون خیلی جالب و کاربردی و نو بود . اگر کاربردی تر  میشد خیلی بهتر بود 
منتها نیاز به توضیح و تشریح بیشتری داره . البته توضیحات بیشتری هست اگر تمایل دارید بفرستم خدمت تون 
پاسخ:
سلام
ممنون از مشارکت‌تون
اطلاعات تکمیلی رو هم بفرستید استفاده می‌کنم.
زندگیتان پر نشاط
ولی دوره ی روش کلاسداریتون با اینکه شاید کوتاه بود ولی بسیار کاربردی و مفید بود هم نکاتی که تدریس کردید و هم روش ارایه سرکلاستون,اینقدر خوب بودن مطالبتون که بنده به جز یک جلسه که نتونستم بیام تمام جلسات کامل شرکت کردم خداروشکر,البته هنوز به خاطر همون یک جلسه ای هم که نتونستم بیام افسوس میخورم و فکر میکنم کلی نکات ناب از دست دادم.. ایکاش همه کسانی که در این وبلاگ هستن میتونستن از کلاسهای شما بهره مند بشن.ممنون که در وبلاگتون گفتید که. چنین دوره ای رو میخواید برگزار کنید وگرنه ممکن بود نتونم شرکت کنم...یاعلی
پاسخ:
شما لطف دارید
زندگیتان پر نشاط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی