انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

عمامه امام را انداختند

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۹ ق.ظ


سلام

متنی که در ادامه می‌خوانید خاطره‌ای از امام راحل است، این خاطرات موجب می‌شود تا با روحیه‌ی امام آشنا شویم و مسیرش را ادامه دهیم

پس از اتمام درس همراه امام سوار بر اتوبوس شدیم چند نوجوان نیز حضور داشتند که روحانیت را مورد تمسخر قرار می‌دادند، آنها هنگام پیاده شدن عمامه امام را از سر ایشان به انداختند متوجه شدم امام زمزمه‌ای به لب دارند ؛ من که خودم را به خواب زده بودم با پررویی تمام خودم را به تاباندم و به بهانه حرکت ماشین و بی اختیاریِ خودم، گوشم را به لبهای ایشان نزدیک کردم

شنیدم که می‌گفتند: «إی خدا! کِی می‌شود جوانان را به ما برگردانی؟»


آیت اعجاز ، ص136


نظرات  (۳)

۱۷ آبان ۹۷ ، ۰۷:۱۱ فاطمه سادات داوری
همه خاطره های امام راحل دلنشین هستند.
مثل همیشه انتخاب جالبی داشتید استاد انقلابی
۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۳۳ یه بنده خدا
سلام 
به قول اقای پناهیان که میگن:به مسائل از بالا نگاه کنید امام مسائل رو از بالا نگاه مکردند و دور اندیش بودند. 
بسیار عالی بود.
پاسخ:
سلام
ان شاء الله آسمانی شویم... تا بهتر از بالا بنگریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی