انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

ملاقات امام زمان با محمدرضا پهلوی!

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

شاید اسم خانم اوریانا فالاچی را شنیده باشید خانمی که وقتی سخن از مجذوب امام خمینی شدن خود گفت امام هم او را ضایع کرد...

این خانم با کلی آدم مصاحبه کرد تنوع مصاحبه‌ها انقدر زیاد بود که مجموعه کوچکی از گفتگوهای او را مصاحبه با تاریخ نام نهادند 

به هرحال آنچه در ادامه می‌خوانید مصاحبه این خانم با اعلی حضارت مذهبی‌ترین شاه ایران! محمدرضا پهلوی است:

پیوند اصلی صفحه مصاحبه که در اول دسامبر 1973 منتشر شد

«… با وجود این من به کلی تنها نیستم، زیرا نیرویی که دیگران نمی‌بینند، مرا همراهی می‌کند. یک نیروی عرفانی. وانگهی من پیام‌هایی دریافت می‌کنم. پیام‌های مذهبی. من خیلی مذهبی هستم. به خدا باور دارم و همواره گفته‌ام که اگر هم خدا وجود نمی‌داشت باید اختراعش می‌کردیم. واقعا آن آدم‌های بدبختی که خدا ندارند، مرا سخت متاثر می‌کنند. نمی توان بدون خدا زندگی کرد. من از پنج سالگی با خدا زندگی می‌کنم، اما از زمانی که الهاماتی به من شد... من برگزیده‌ی خدا هستم...

نظریات من معجزه‌ای بود که کشور را نجات داد ... [My visions were miracles that saved the country]

خدا همواره در کنار من بوده است [because God was on my side]

- الهامات، اعلیحضرت؟

- بله، الهامات، تجلیات.

- از که، از چه؟

- از پیامبران. آه تعجب می‌کنم که نمی‌دانستید. همه می‌دانند که الهاماتی به من شده است. من حتی این را در زندگینامه‌ام نوشته‌ام. در کودکی دو بار به من الهام شده است یک بار در پنج سالگی و بار دوم در شش سالگی. 


     در نخستین بار من حضرت قائم را دیدم که بنابر مذهب ما غایب شده است تا روزی برگردد و حهان را نجات دهد… 

     من این را می‌دانم زیرا من او را دیده‌ام، نه در رویا، در واقعیت، واقعیت مادی، می‌فهمید؟ من او را دیدم، همین. کسی که همراه من بود او را ندید. و کسی هم جز من نمی بایستی او را ببیند، زیرا… آه می‌ترسم منظورم را درک نکنید… الهامات من معجزه‌هایی بودند که کشور را نجات دادند. سلطنت من کشور را نجات داده زیرا خدا به من نزدیک بوده است …»



ترجمه و تایپ بس باشه، الباقی خزعبلات اعلی حضارت بماند برای ایام دهه فجر که سوژه خنده داشته باشیم...


***

وقتی مخاطبِ فعال کم باشه انگیزه برای فعالیت کم میشه

مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد



نظرات  (۳)

۱۸ آبان ۹۷ ، ۱۰:۰۹ ابوالفضل سجادی
خخخخخخخخخ.
خدا ما را در پناه علیا حضرت حفظ فرماید

پاسخ:
دعای جالبی بود...

۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۳۹ یه بنده خدا
سلام 
لطفا بنویسید ان شا الله ماهم تو نظرات مشارکت میکنیم...
پاسخ:
سلام
سایه عالی مستدام...
۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۹:۲۸ دخترِ بی بی
خدا بگم چیکارش نکنه...خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی