انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

آخوندهای مجلسی

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ق.ظ

اولا بگم این عنوان من رو یاد خیار مجلسی که بیشتر جنبه‌ی دکورش مورد توجه هست، انداخت...

اما اصل ماجرا:

روزی آیت الله کاشانی به من گفت: «شجونی آخوندها درباره‌ی من چه می‌گویند؟»

گفتم: «می‌گویند کاشانی پدر ما را در آورده!»

ناراحت شد و با ناراحتی گفت: «در مجلس به مصدق گفتم این مشروبات الکلی را ممنوع کن گفت شش ماه بخورند بعد! نه آخوندهای مجلسی از من حمایت کردند و نه غیر مجلسی‌ها، به خدا اینا پدر مرا درآوردند». [1]


توجیهش این بود که روزانه شش هزار تومان از مشروبات الکلی درآمد داریم!

گفتند خُب شما ده شاهی بر قیمت هر کیلو شکر افزایش بدهید  و به مردم هم اطلاع بدهید مردم استقبال می‌کنند؛ گفت نه. [2]





پ.ن:
1. خاطرات شجونی، ص47
2. همان ، ص96

نظرات  (۱)

۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۸:۵۶ حسن مجیدیان
احسنت
جالب بود

پاسخ:
متشکر از حضور شما
و ممنون از تحسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی