انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

نزدیکترین فرد به خدا و معصومین معلوم شد!

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ق.ظ


به نظرتان این جمله از کیست؟

جواب را در انتها نوشتم ولی قبل از خواندن پاسخ، خودتان فکر کنید و حتما نظرتان را در بخش نظرات بنویسید

« امروز به شما می‌گویم که نه در تجربه و نه در عمل، هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند از من به خداوند و ائمه معصومین نزدیکتر است»

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پ.ن:
م ح م د ر ض ا ، پ ه ل و ی / 4بهمن1341 قم

نظرات  (۵)

۲۷ آبان ۹۷ ، ۰۹:۲۹ شوفر تاکسی
واقعا از ناقص العقلی مثل ایشون نباید خُرده گرفت.
پاسخ:
خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه...
سلام استاد
اولش فکر کردم امام خمینی باشه بعد که دیدم کیه کلی خندیدم 
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۹:۲۷ ابوالفضل سجادی
لطفا با من تماس بگیرید
تلگرام : takpirooz
پاسخ:
سلام 
من تلگرام ندارم
ایتا با کاربری Ensaftalab (انصاف طلب) هستم
در خدمتم
۲۷ آبان ۹۷ ، ۲۰:۲۵ مهدی سلمانی ماهینی
آدم یاد خلفای عباسی می افتد
پاسخ:
شاه، شاهِ سر و ته همشون یک کرباس هستن
باعرض سلام و خداقوت,هر چی فکر کردم نظری در مورد این جمله بدم نشد,فقط یاد این موضوع افتادم مال همین دو روز پیش,راهیان نور دانش آموزی رفته بودم با دانش آموزان اول و دوم دبیرستان به عنوان مربی و خادم فرهنگی توی اتوبوس با ی دانش آموز داشتیم در مورد وضعیت مملکت صحبت میکردیم,باید بودید و میدید یک دختر 15-16 ساله چطور داشت از کارایی که رضاخان مثلا برای این کشور و مملکت کرده تعریف میکرد و میگفت چه پیشرفتی از اون موقع تا حالا شده؟!!! جالب اینه که میگفت اینا رو تو کتابای درسیشون خونده!!!(کارای رضاخان )چقدر کار کردن روی این بچه ها که 8سال دفاع مقدس که نسبت به زمان رضاخان زوتر اتفاق افتاده نمیشناسن هنور ولی خدمات رضاخان محکم ازش دفاع میکنن!!!!یاعلی
پاسخ:
سلام
خدا قوت و جهادتون قبول
متأسفانه تکیه کردن به شبه اطلاعات باعث میشه خیال کنیم همه چیز میدانیم و این بیماری در اکثر مردم هست...
خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه...
زندگیتان پر نشاط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی