انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

سلـــــــــام

از دیدن کلیپ 212 زئوس هم خوشحال شدم و هم ناراحت و سعی کردم پاسخ کوتاهی به کلیپ بدم...

خوشحال شدم چون دیدم به پاسخی که به ایشان دادم توجه کردند و این یعنی آغاز یک دوستی علمی...

چون قبلا پاسخ این کلیپ در وبلاگ شخص یعنی عطاریه ارائه شد همان را باز نشر کردم

پیــــــــــــــــونــــــــــد به پســــــــــت اصــــــلـــــــی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی