انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

انصاف‌طلب

.پیامبر اکرم ص: انصاف طلب مؤمن حقیقی است

آخرین نظرات
انصاف‌طلب

سلام
سعی دارم در اینجا مطالبی را منصفانه و به دور از هرگونه گرایشِ شخصی بنویسم.

شما هم نظرات خودتون رو منصفانه بنویسید ولی اگر نظر، از نوع خط قرمزی بود، بصورت خصوصی بفرستید که برای نویسنده‌ی پیام یعنی شما دردسر نشه.

زندگیتان پر نشاط
محمدعلی عطاریه

طبقه بندی موضوعی

به جهان فشار می‌آوریم و حق ندارند گلایه کنند

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۹ ب.ظ

'IF ASSAD WANTS TO SURVIVE, HE NEEDS TO KEEP IRAN OUT OF SYRIA'

اگر اسد می‌خواهد بر قدرت بماند باید ایران را از سوریه خارج کند


     روزنامه «جروزالم پست» گزارش داد که آیلت شاکد وزیر دادگستری اسرائیل درباره تاثیر اقدامات بشار اسد در منطقه گفت «اگر وی خواستار نجات و بقای خود است باید ایران را از سوریه دور نگه دارد».

     وی همچنین اظهار داشت «اسرائیل برای جلوگیری از حضور قدرتمند ایران در سوریه باید بر روی قدرتهای جهانی اعمالِ فشار کند و آنها نباید از اقدامات ناگزیر دولت یهودی گلایه کنند».


     وزیر اسرائیلی گسترش حضور ایران در مناطق متشنج سوریه را خیلی بد توصیف کرده و گفته است که «اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد کارخانه اسلحه‌سازی و بندر در سوریه بسازد».


     وزیر دادگستری اسرائیل همچنین درباره تلاشهای ایران برای ایجاد پل شیعه از ایران به مرزهای سوریه و اسرائیل هشدار داده  و گفته است به واسطه گروه‌های متفاوت تروریستی در منطقه در پی این هدف است.

نکته‌ی اصلی که شدت ترس این افراد را نشان می‌دهد اینجاست: 

Shia’ite bridge from Iran [all the way across the] Syrian border with Israel.

شیعه در حال گسترش از ایران به مرزهای سوریه و اسرائیل است.



توضیح یک واژه: bridge به معنای پل ، اتصال و ... بکار گرفته می‌شود که در متن معنای خودش را پیدا می‌کند، در این متن bridge معنای گسترش و تقریبا نفوذ انتقالی را دارد.


 لینک اصلی خبر


     جالب اینجاست که روزنامه جروزالم پست روز ششم شهریور ماه نوشته بود مقامات بلند پایه اسرائیل به دولت روسیه هشدار داده‌اند اگر ایران به گسترش حضور خود در سوریه ادامه دهد، اسرائیل کاخ ریاست بشار اسد در دمشق را بمباران خواهد کرد.

.:: از گسترش تشیع بدنشان به لرزه درآمد ::.


نظر فراموش نشود

نظرات  (۳)

باعرض سلام و خداقوت,در مورد حضور رزمندگان غیور ایران در سوریه به کسانی که نمیتوانند ببینند(اسراییلیها و...) : تا کور شود هر آنکه نتوان دید...جالب اسراییلیها فهمیدند هدف ایران از حضور در سوریه چیه,ولی اینجا تو داخل کشور هنوز بعضی ها نمیدونند چه خبره!!! و هی به نفع دشمن. گل به خودی میزنند...اتشالله به گفته حضرت آقا اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید و شاهد نابودیش خواهیم بود...یاعلی
پاسخ:
سلام
چیزی به خط پایان‌شان نمانده...
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۵:۳۶ انصارالمهدی
سلام علیکم . ترس و وحشت دشمن چه شیرین هست البته این ترس از قدرت ایران چه نظامی چه غیر نظامی  قبلا هم بوده وگرنه  اسلام ستیزی ،مذاکرات برسر تحریم ها و......صورت نمی گرفت اگر بعضی ها بگذارند و سنگ پرانی نکنند به مدد الهی  توفیقات امام زمان روحنافدا و رهبری بادرایت ومدبر دشمن سرجای خودش خواهد نشست  جرات یاوه گویی علیه ایران رانخواهد داشت چه برسد به اعمال قدرت .
پایدار ومستدام  باشید .
پاسخ:
سلام
واقعا شیرین هست
این یعنی نیروی بازدارندگی
همان که دشمن از آن می‌ترسد
و الا بمب و ... که ترس ندارد
سلام علیکم 
پست خوبی بود احساس قدرت و لذت می‌کنم 
خیلی خوب ترجمه می‌کنید 
اجرتان با حضرت مهدی 

پاسخ:
سلام
امیدوارم همه مردم زندگیِ پرقدرتی داشته باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی